Ronald-en-Jolanda.reismee.nl

Goa

Goa

18 juni

We worden om 09.30 uur opgehaald met een taxi en worden naar het vliegveld gebracht om naar Goa te vliegen. We komen ruim op tijd aan op het vliegveld. Alles verloopt voorspoedig en we mogen boarden. We vliegen ditmaal met Go Indigo en het is een goede vlucht van bijna 3 uur. We komen aan in Goa en we zien dat het regent. We horen van de taxichauffeur dat het al twee dagen continu aan het regenen is. We zoeken een leuk hotel en vinden die ook. Met een beetje meer luxe en een zwembad komen wij de dagen wel door. Ook zitten we op zo'n 150 meter van het strand, alleen het strand is nu niet echt bijzonder. Het lijkt net op de Noordzee en de mensen hier vervuilen ook het strand. We hebben gehoord dat de vis hier fantastisch moet smaken en dat gaan we dan ook maar uitproberen. Bestellen gegrilde vis en gamba's en het smaakt inderdaad fantastisch. 's Avonds doen we niet zo heel veel en gaan op tijd naar bed

19 juni

We weten wat we gaan doen vandaag en beginnen als eerste met baantjes trekken in het zwembad. Daarna huren we een scooter en verkennen de omgeving. Het zonnetje schijnt en het is droog met een graad of 30; wat een genot!!!

We vinden een yoga/meditatie center en proberen het uit. Het is een goede les en besluiten het morgen weer te gaan doen. Voor de rest relaxen we wat. We zien hier bijna geen toeristen, heel af en toe lopen er wat voorbij. En het hotel is ook bijna uitgestorven... Het is echt heerlijk hier, een goede plek om de laatste twee weken bij te komen!!!

Henriette

Hee globetrotters. Gelukkig weer een paar berichten. Het duurde me een beetje te lang maar ik zat weer op het puntje van de stoel bij het lezen!!! Zal heel erg blij zijn je weer te mogen omhelzen bij Leering!!! Geniet nog even dan!!
xxxxx

ingrid

He gelukkig dat jullie het toch nog goed kunnen afsluiten, en euhm wat vonden jullie ook weer van de indiërs hahaha. We wensen jullie een hele goede terug reis en misschien als jullie een niet al teveel last hebben van een jetlag tot woensdag op de verjaardag van Milan:-) xxx

Marloes

Jaaaah! Vandaag komen jullie weer thuis!! Hopelijk hebben jullie een fijne terug reis en kunnen jullie terug kijken op een geweldig avontuur!! :) Tot volgende week!! Liefs Marloes

Nicole

Jaaa.. nog een paar uurtjes en jullie zijn back in Holland.. zal wel ff wennen zijn voor jullie denk ik :)
Ik hoop ook dat jullie goede vluchten hebben gehad..
Laat me maar ff weten wanneer je zin hebt om ff aftespreken.. want denk wel dat veel mensen jullie willen zien :D
Tot gauw Liefs nicole

henriette

Blij te horen dat jullie weer veilig in Enschede zijn aangekomen!!! xxxx