Ronald-en-Jolanda.reismee.nl

Fraser island

Reacties

Reacties

Marloes

Wat super gaaf om zo dicht bij die prachtige beesten te komen en ze te kunnen aanraken!! En wat een leuke verhalen en foto's weer ! Helemaal leuk :)! Nou genieten nog daar! Veel liefs, Marloes Luttje

herman (leering)

hoi hoi daar aan de andere kant.
kan niet anders zeggen dan super gaaf en volgens mij als jullie de verhaalen bundelen hebben jullie een bestseller.
o ja hoe laat mag ik komen er is vast nog wrl ergens een plekje voor mij.
nou doe voorzichtig en geniet er van hoi hoi vanuit enschede gr...

Peter V

hoi Jolanda en Ronald,

Echt heel mooi daar. Ik vind het fantastisch dat je zelfs de dolfijnen kunt aanraken. Heel veel plezier en geniet ervan.

Peter V

Nathalie

Geweldige foto's hoor, ben wel een beetje jaloers als ik al jullie verhalen lees!

Veel plezier maar dat zal wel lukken denk ik

Groetjes Nathalie

Ingrid

Hey Jolanda en Ronald, super verhalen en foto"s wat genieten zeg, ik vindt het geweldig om te lezen en de foto"s te bekijken en kijk nou die dolfijnen geweldig toch. Liefs ingrid

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!