Ronald-en-Jolanda.reismee.nl

Afscheidsfeest

Vrijdagavond hebben we een fantastisch knalfeest gehad. Het afscheids feest voor familie en vrienden. Het was echt super. Met zo'n goed begin van de vakantie kan het niet meer mis gaan. Bedankt iedereen voor een geweldige avond.

We hebben de tickets ook binnen dus het avontuur kan beginnen. We vertrekken morgen om 12.30 uur naar Amsterdam en vliegen om 19.30 uur richting Sydney. Het gaat een lange vlucht worden. Eerst naar London, vlucht duurt 1 uur en 10 minuten, dan naar Bangkok, deze vlucht duur 11 uur en 30 minuten en dan door naar Sydney en deze vlucht duurt ongeveer 9 uur en 30 minuten.

Het volgende verhaaltje zal op deze blog komen als we in Australië zijn.

Veel liefs Ronald en Jolanda

Nicole

Heeej !!

Het feest was zeker fantastisch.. !!
Wens jullie iig een goede vlucht en heeeel veel plezier...!!
En ja.. mis je nu al beetje hooor :(

Tot over 4,5 maand! en hou jullie reisblog natuurlijk in de gaten.. :D

Liefs xxx Nicole

Danny

Was idd een leuk feestje. Gevolg: ik hele weekend in bed met rug kapoet! Veel plezier nog vandaag en we zien jullie vanmiddag als we richting Schiphol gaan.

pa en ma

wat een leuk feest hebben wij gehad kunnen we fijn aan terug denken wij wensen jullie veilige vlucht en nu met ons allen naar schiphol veel liefs pa ma en wanda

Vinod en amanda

Was idd een vette party, goede reis en we spreken ons. Mazzel.

Gr vinod en amanda

Nadia Latka

Heel veel plezier en we houden jullie in de gaten. ;-)
Geniet ervan.

Groeten Nadia en Nico

Nadia Latka

Heel veel plezier en we houden jullie in de gaten. ;-)
Geniet ervan.

Groeten Nadia en Nico

margo

Nog een paar uurtjes en dan is het zo ver.

Ingrid

Hele goede reis and we watching you X

margo

Noy zusje en zwagert de grote reis is begonnen.... Nogmaals lekker genieten. En tot skype. Dikke kus.

danny

Wanneer kunnen we skypen?

Frank

Feestje was geweldig... Beetje jammer van de tuinstoel!
Ohja... Elvis heeft last van de rug! Was het geloof ik wel waard.
Heel veel plezier "down under".... Geniet ervan!
Gr. Frank

Kelvin

Hey ronald en Jolanda

het was zeker geweldig vrijdag. ik heb me super vermaakt bij jullie. ik wens jullie echt mega super veel plezier daar. en tot over 4,5 maanden.
groeten

Pa en ma Vaandering

Ronald en Jolanda,

Volgens het tijdschema zijn jullie nu aangekomen in
Australie. Blij dat jullie de lange reis erop hebben zitten, nietwaar en begin nu samen aan de geweldige tocht in dit werelddeel.