Ronald-en-Jolanda.reismee.nl

Het vertrek

Maandag 20 en Dinsdag 21 februari

En daar gaan we dan.....nog één laatste ronde door het huis of alles gepakt en opgeruimd is en afscheid nemen van Ronald zijn moeder. Om half 2 vertrekken we richting Schiphol. We worden gebracht door de familie van Jolanda en maken er nog een gezellige middag van, koffie drinken, opstijgende vliegtuigen kijken met de neefjes en nog meer drinken.

Dan is de tijd aangebroken om te gaan inchecken. Dus ook afscheid nemen van de familie, en gaan met die banaan.

De eerste vlucht is van Schiphol naar London, deze verloop voorspoedig. We zitten nog geen uur in de lucht en de piloot zet de landing al weer in. Op het vliegveld van London hebben we ons een anderhalf uur moeten vermaken. Veel winkels en cafés, dus dat is geen probleem.

De tweede vlucht is van London naar Bangkok, om passagiers uit te laten en het vliegtuig vol te tanken. Deze vlucht is sneller gegaan dan we verwachten. Van de 11 uur hebben we ongeveer 4 uur meegemaakt. Het Qantas vliegtuig ziet er goed uit. We hebben schermen in de hoofdsteunen voor je dus je kan zelf een film opzetten.

Na een klein uurtje op het vliegveld van Bangkok vertrekken we voor de derde vlucht naar Sydney. Nog even 9,5 uur uitzitten en dan hebben dan zijn we er. Dit was een behoorlijk vermoeiende vlucht met veel turbulentie. Maar we hebben het gehaald. Net iets voor 7.00 uur zijn we geland. Het weer is erg lekker hier.

Veel liefs

de Elvisjes

Fijn dat het allemaal goed gelopen is, en drink er maar een paar Fostertjes op saampjes. We missen jullie echt, en nog 133 dagen en jullie zijn er weer! Pas goed op loslopende aboriginals met die mega lange didgeridoos! Groeten uut een koud Enskede.

Vinod en amanda

Oke luitjes erg mooi dat het zo voorspoedig is gegaan. Have fun verder

Nicole

Wat fijn om te horen dat jullie goed over zijn gekomen!
Geniet maar lekker van het mooie en lekkere weer..
Ik wacht weer in spanning op een nieuwe verhaal :)

Liefs mij

Marloes

Heey Jolan en Ronald! Fijn dat jullie veilig over zijn gekomen.. Nu genieten daar! en we wachten weer in spanning af tot het volgende verhaal en foto's! Veel liefs uit het verre, verre Enschede!

Marloes

max

fijn dat juuli goed aan
zijn gekomen
xxx max

margo

Ik ben blij dat alles zo goed is verlopen... En voor Ronald fijn dat de slaappillen zo goed hebben geholpen. Jolanda slaapt toch wel. Ik kijk uit naar jullie volgende verhaal. Spannend!!!
Groedjes en een dikke kus. Je zus.

Pa en ma Vaandering

Fijn dat jullie zonder veel problemen in down under
aangekomen zijn. Heb hebben jullie al een Australie's
biertje geproeft, vast wel.
Hier was het vandaag een beetje voorjaar, kunnen ook
vast wennen.
Heel veel plezier samen.

Veel liefs en knuffels,

groetjes,
pa en ma.

aranka kitsz

Ook deze wven gelezen, En leuk om jullie verhalen te lezen. Heeeeeeeel veeeeeel plezier. xxxx