Ronald-en-Jolanda.reismee.nl

Sydney dag 1

Woensdag 22 februari

We gaan met een busje naar onze hostel Original Backpackers . Het is niet erg ver rijden, dat is wel erg lekker. Onze eerste indruk is dat we het een grote westerse stad vinden. Het heeft niet echt een eigen steil.

We hebben een leuke kamer, en ook zeer luxe, met eigen wc, douche en televisie.

Even opfrissen en dan Sydney in! Alles is hier op loopafstand. We lopen door het Royal Botanic park naar een uitzichtpunt waar je het Opera House en Harbour bridge kan zien. Daar even lekker gezeten en dan maar naar het Opera House. Het is niet echt een mooi gebouw, maar heeft wel wat.

Daarna gaan we met de ferry naar Darling Harbour. Zo zie je een stukje Sydney van een totaal andere kan. Voor de rest doen we niet veel, eerst even bijkomen van de verschrikkelijk lange vlucht. Dus lekker in een park rondhangen.

Het is hier wel lekker warm, 25 graden met volop zon. We zijn een beetje verbrandJ

Veel liefs

De familie Crocodile Dundee

Leuk verhaal over Sydney. Volgens mij zijn jullie nog niet helemaal toe aan dat hele actieve als ik het zo hoor. Veel plezier daar, en ik zie alvast uit naar het volgende verhaaltje. Doe mijn familie Dundee even de groeten als je ze ziet. Groeten van Danny, Wilma & kids

Vinod en amanda

Mooi man klinkkt goed vooral de 25 graden. Vandaag is het hier 12 graden wordt al warmer. Maar dan ook gelijk natter. Greetz

Nicole

Oh 25 graden wil ik ook met volop zon!
maar ja.. wij moeten nog maar even met wat minder doen! Geniet ervan! liefs mij

Nic & Lisette

Hey toppers... goed dat jullie al aan zijn gekomen en heerlijk na zo'n lange vlucht. Have fun down under and keep us posted

cheers mate

henriette

Laat dit begin een groot feest voor jullie worden!!!
Erg leuk deze site!!!! Alsof jullie toch in de buurt zijn.

Sabina en marcel

hey lekker zeg die 25 graden.
En mooi dat jullie goed zijn aangekomen.Veel plezier aankomende dagen.Veel liefs sabina Marcel en kids

Fat Elvis

Hey vakantiegangers, hoe is het in Blue Mountain? Nog Fostertje gedronken? Hier is alles prima, en we wachten met smart op een volgend verhaaltje vanuit Down Under...

P.s Ronald, jammer maar Twente is een rondje verder in UEFA cup tegen....... SCHALKE!!!! Papa gaat uit en thuis kijken. Schrale troost voor mij, aangezien jullie avontuur 3000x beter is! Groeten van de Danny's.

Fat Elvis

P.s. stuur even een foto van Jo's rooie neus..... Hahahaha...

pa ma en wampie

Hey hoe is het met jullie? Hier is alles goed.
Twente is weer een goede stap in de richting... 1-0 gewonnen!!!!!!!!

Veel liefs.

marijke

Hey hey
wij willen jullie heel veel plezier toe wensen tijdens jullie reis! wij gaan via deze site jullie volgen hoor!!!
Geniet ervan
Liefs Roy Marijke en de kids

aranka kitsz

He hallo, leuk on te lezen, ga het bij houden. En lekker genieten samen. Veel liefs van ons.