Ronald-en-Jolanda.reismee.nl

Sydney - Manly beach

Sydney - Manly Beach (23-02)

Het weer even geduurd maar we hebben nu internet via de smartfone en zijn niet meer afhankelijk van internet verbinding elders.

Vandaag hebben we een rustige dag in de planning. De jetlag valt nog wel mee. We hebben redelijk doorgeslapen tot 6.00 uur. Eerst lekker ontbijten en dan gaan we Sydney weer in.

We lopen naar Sydney Cove en pakken de ferry naar Manly beach. Het is een half uur varen. Daar de hele dag rondgehangen. Het zonnetje brand goed, dus is het een fijne dag aan het strand. Manly is een relaxed maar wel een vrij toeristisch plaatje nabij Sydney.

's Avonds nog een dikke steak gescoord met een halve liter bier, erg goed!!

Ongeveer nog 30 minuten lopen en dan zijn we weer in onze hostel. We lopen door het park en zien wat groots in de lucht vliegen, het zijn vleermuizen met een spanwijdte van ongeveer een halve meter en we zien 2 naakte mensen onder een boom liggen.

Morgen gaan we richting the Blue Mountains, ongeveer 2 uur met de trein vanaf Sydney. Daar hebben we afgesproken met Richard Olinga, een ex-collega die vorig jaar is geëmigreerd naar Canberra, Australië.

Dick & Caroline (Witteveen)

Dag Ronald en Jolanda,
Dick & ik wensen jullie een onvergetelijke reis met fantastische belevingen en een positieve bagage voor jullie leven lang. Geniet, kijk proef en maak er wat van. Wat zou ik graag in jullie schoenen staan.
:-)
Geniet samen, lieve groet voor jullie van ons. Dick & Caroline.