Ronald-en-Jolanda.reismee.nl

Katoomba - Blue Mountains

Katoomba - Blue Mountains (24 en 25-02)

Vanmorgen zijn we vroeg opgestaan om de twee uur durende trein te pakken naar de Blue Mountains. Dit bergachtige gebied staat op de Unesco lijst, dus de verwachtingen zijn hoog.

Nadat we zijn ingecheckt bij hostel Katoomba Mountains Lodge zijn we samen met Stefanie, meisje uit Oostenrijk die we daar hebben ontmoet, een hike gaan doen van een uurtje of 5. Erg mooie tocht met watervallen, (te) veel trappetjes en de drie gezusters. Dit zijn 3 rotsen die vrij bekend zijn in de Blue Mountains. Het uitzicht is hier echt ongelooflijk mooi. BREATH TAKING!!!!

's Avonds is Richard vanuit Canberra gekomen. Gezellig wat gegeten met z'n allen en na het eten een paar biertjes gedronken. Het is geen Grolsch maar toch redelijk te doen.

Na een korte nacht hebben we met z'n allen een trein gepakt en naar Wenthworth gegaan om daar aan een 5 uur durende trail te beginnen. Erg zwaar maar nog mooier dan gisteren en zeer de moeite waard. Hier hebben we onder andere een spectaculaire waterval gezien. En zelf er onder gestaan en zo als gewoonlijk is Jolanda onderuit gegaan in het water...

Na de wandeling een heerlijke pizza gescoord bij Domino's!!

Op tijd naar bed want morgen breng Richard ons naar het vliegveld in Sydney om de vlucht van 7.00 uur te pakken naar Brisbane (vlucht: 1,5 uur) om daar dan onze camper op te halen.

vinod

ff wachte pizza! Als ik het allemaal zo hoor terwijl ik dit lees en over een kwartier naar mijn werk moet gaan rijden krijg ik ook zin om bij jullie te zijn daar ginds. het ziet er mooi uit...

margo

Wat een foto's!!! Geweldig. En ik die verhalen ook. Het is net of ik een beetje bij jullie ben. En het is goed te zien dat jullie zo veel plezier hebben.

Op naar de volgende verhalen.