Ronald-en-Jolanda.reismee.nl

Brisbane

Brisbane (26-02)

Vanmorgen zeer vroeg uit de veren. Om 7.00 uur vertrekt het vliegtuig, dus om 3.15 uur een plens met koud water in het gezicht om goed wakker te worden en gaan...... Het vliegtuig was mooi op tijd, en het ging iets sneller dan verwacht. Met 1 uur en 10 minuten vliegen komen we aan in Brisbane.

We kunnen direct door om de camper op te halen. De camper is echt super, en is ook best groot. En nu het grote moment, Ronald moet links gaan rijden... Dat ging toch best goed, 1x is hij bij een afrit van en parkeerplaats aan de rechter kant gaan staan. En....ze hebben hier ook de richtingaanwijzer aan de andere kant van het stuur zitten. Dus iedere keer als Ronald richting aan wou geven gingen de ruitenwissers aan. (-:

We hebben een leuke camping gevonden net 4 km buiten Brisbane. Na het stallen van de camper zijn wij als echt Hollanders boodschappen gaan doen bij de Aldi, jaja ze hebben hier een Aldi.

We zijn ook nog Brisbane in gegaan. Brisbane is een tropische stad, overal staan palmbomen en je hebt een park en daar waan je je echt in de jungle.

Nog ff bij een liquide store een paar biertjes halen, euh nee dat wordt hem niet. 4 dollar per flesje, zelfs lokaal bier. Ze hadden ook Grolsch, deze kosten ook 4 dollar per flesje. Voor een kratje zou je dan 96 dollar à 80 euro betalen,accijns is vrij hoog. Dit om te mensen te van weerhouden omalcohol te drinken. Nog even een betaalbaar flesje wijn scoren en dan lekker voor de camper relaxen.

Oh ja hier is het ook lekker warm, ongeveer een graadje of 30

margo

Ja ja links rijden!!! Moeilijk hè. Ha ha. Maar kijk wel uit met oversteken. (eerst linsks kijken).
En wat een prijzen voor bier. Dat wordt dus niet dronken worden.
Maar jullie komen wel uitgerust thuis als ik dat zo lees.

Ga zo door.

Groetjes Je zus.