Ronald-en-Jolanda.reismee.nl

MT Coot-Tha & Gold Coast

Gold Coast (27-02)

Na eindelijk een hele nacht lekker geslapen te hebben worden we uitgerust wakker. Na het ontbijtje pakken we de camper weer in en rijden richting MT Coot-Tha. Dit is een natuurgebied en picknick area waar je kunt chillen. Dit is ongeveer 7 km van Brisbane en ligt een stuk hoger waardoor je uitzichtpunten hebt waar je de skyline van Brisbane kunt zien. Omdat dit een picknick area is hebben we dat ook maar gedaan, erg relaxed. Daarna zijn we richting de Gold Coast gereden, ongeveer 80 km onder Brisbane. Ze hebben hier ongeveer 300 dagen per jaar zon, lucky ones die locals hier. Dit is een lange kustlijn met veel plaatsen. De bekendste is Surfers Paradise, dit is de Salou van Australië. Omdat dit wel erg toeristisch is besluiten we verder te rijden naar een rustige plaats iets verder op. Om een beetje op z'n Hollands geld te besparen, omdat alles mega duur is hier, hadden we het idee om op een parkeerplaats voor een camping te gaan staan. Hier stonden nog meer die het zelfde idee hadden. Helaas: 's nachts werd er op het raampje getikt door de politie met de melding dat het niet was toegestaan hier te overnachten en gesommeerd te vertrekken. Alle campings waren nu al gesloten dus de enige optie was slapen op een restarea langs de highway. Ach heb je dat ook een keer meegemaakt!

vinod

Mooi prettige voortzetting...hoop snel weer wat te horen. Ik ga nu werken, haha laters

Frank

Het ziet er geweldig uit... Prachtige foto's!
Leuk dat jullie deze site bijhouden... Vind het wel grappig om elke dag in mijn auto met een bakkie koffie en een peuk jullie verhalen even te lezen. Maaruhh... Ronald, ik verwacht nog wel een paar foto's van Miss Australië!!

max

ik vint het leuk van juuli
maar wij heben het ook
leuk ge hat by
fct sondag xxx max

Annet

De foto's zien er heerlijk uit, het verhaal leest lekker weg; ik volg jullie dus op de voet! Genieten maar!

pa ma en wampie

wat een mooi land we genieten van julie reis verslagen geniet er maar van stuur ons een foto van de camper is daar de diesel ook zo duur dikke knuffel van ons

Marloes

Wat een leuke foto's en verhalen weer!! Ook ik hou de site in de gaten!! genieten daar! en ben alweer erg nieuwschierig naar het volgende verhaal en foto's! :) Groetjes Marloes

Nicole

Jullie hebbeb al veel beleeft in de week dat jullie weg zijn :) Moest wel lachen om dat verhaal met de ruitenwissers hehe! En wat een prachtige foto's!

Geniet er lekker van! en Have fun! :D
Ik hou de site verder in de gaten.. voor nieuwe verhalen en fotos.. en ja ben ook benieuwd naar de camper :D

XXiee

Sabina

Wat een mooie foto's En al heel wat meegemaakt.
Mooi om al die verhalen te lezen. Alles is goed hier en met de kids. xxx Sabina

Amanda

heee moppie's!
Wat een mooie foto's, krijg helemaal zin in de zomer als ik de foto's bekijk :-)...het zal wel lekker warm zijn daar poeh, het is hier nu rond de 11 a 12 graden, het word wel ietsje warmer,het is alleen erg vochtig,niks aan....

Nou nog veel plezier verder! dikke kus Aman

kelvin

zo dat klinkt super. echt leuke foto's. hier in enschede gaat het ook super. ben alleen wel jaloers op het weer. 300 dagen zon! klinkt goed. nog veel plezier groeten