Gold Coast (Kirra)

Gold Coast (Kirra) (28-02)

We hebben vannacht langs de autobaan geslapen, bij een 24h tankstation en Mc Donalds. Trouwens niet normaal hoeveel Mc Donalds restaurants er zijn in Australië, ze houden hier wel van fastfood. Het was het eerste wat we tegen kwamen, ach een keer wat anders. Alleen niet al te best geslapen. Continu auto's en vrachtwagens die voorbij kwamen.

Vandaag hebben we er een rustige dag van gemaakt. Eerst maar eens op zoek naar een camping, en die hebben we gevonden. Het is een leuke camping voor weinig, dat is altijd goed. Nadat we de camper op de plek hebben gezet hebben we de zwemspullen gepakt en zijn naar het strand gelopen. Het is een rustig plaatsje met heel veel strand en heel weinig mensen. Als er 10 mensen lagen dan was het veel. Het zeewater is erg lekker en er zijn hoge golven. Hier aan de Gold Coast word ook veel gesurft. Wederom hebben we een fantastische dag, veel zon en gelukkig ook wat wind. Anders was het niet uit te houden. Voor we helemaal verbranden gaan we terug naar de camping om daar nog even aan het zwembad te liggen, in de schaduw. Verder niet heel veel gedaan, beetje op de computer en lezen. Zulke dagen moeten er ook zijn...

Morgen gaannaar de Sunshine Hinterland, kijken of we kangoeroes kunnen spotten!!