Sunshine Coast - Hinderlands

Na een rustige nacht op een rest area zijn we vertrokken richting een waterval. We rijden door kleine idyllische dorpjes die zijn typisch Australisch zijn. Het lijkt wel een beetje op Western dorpjes. Heel klein en gemoedelijk. We hebben zelfs een kleine ouderwetse snoepwinkel gezien. Na een heerlijke cappuccino zijn we verder gereden.

We komen aan bij de waterval en gelukkig is het dit keer niet zo heel ver lopen, een klein half uurtje. Ronald durft het aan en gaat zwemmen bij de waterval. Het is erg koud dus blijf ik maar lekker in de zon zitten en toekijken hoe Ronald zwemt. Na een picknick zijn we verder gegaan naar Noosa. Dit is een kustplaats met mooie standen met hoge golfen en een national park. Ronald had een momentje voor zichzelf, hij wil wegrijden en stapte in aan de verkeerde kant... Het blijft toch echt nog wel wennen, misschien dat het na 3 weken dan echt helemaal goed gaat.

In Noosa een camping opgezocht aan het water en nog even aan het water gezeten. 's Avonds maar weer eens Maccen, blijft toch lekker af en toe...