Ronald-en-Jolanda.reismee.nl

Sunshine Coast – Noosa

Vandaag dan maar weer een redelijk rustige dag, denken we. Na snel een boterham naar binnen te hebben gewerkt zijn we naar Noosa National Park gegaan. En het advies was om er op tijd heen te gaan (vroeg). Dus wij om 6.00 uur uit bed om koala's en dolfijnen te spotten.

Wij komen daar en beginnen vol goede moed de wandeling in de hoop Koala's te zien. Het is een leuke wandeling, eerst langs de kust met hoge kliffen. Daar is ook een plek waar je dolfijnen kan spotten, en we hebben ze gezien. Niet al te dicht bij, maar we hebben ze gezien!

We hebben er ongeveer 4 uur over gedaan en ongeveer 100 keer gestruikeld omdat we steeds naar boven keken om koala's te zoeken. En nog hebben we ze niet gezien. En ik had vanmorgen zo'n goede hoop.

Bij het begin van het park, bij de rangers, dan toch maar even vragen of hun koala's hebben gezien. Maar helaas... Gisteren zaten ze nog bij de parkeerplaats in de bomen.

Ronald krijgt morgen twee uur les in surfen en dat is dan weer dicht bij het park, dus misschien dat we er dan nog even heen rijden. En ik had vandaag een momentje voor mijzelf, dacht dat ik een koala zag maar dat was een standbeeld... misschien dat het dan toch door de hitte komt.

's Avonds weer een nieuwe camping opgezocht. Deze is erg mooi met veel palmbomen en BBQ spots! Dus weer een paar dikke stukken vlees erop en genieten maar.