Ronald-en-Jolanda.reismee.nl

Sunshine Coast - Tin Can Bay

Ronald heeft vandaag zijn eerste surf-les gehad. Noosa is erg een goede plek om te surfen omdat de golfen hier vrij hoog zijn. Ik vond het helemaal goed dat ik foto's en films mocht maken want het zag er zo vermoeiend uit. Het ging toch wel redelijk, hij heeft ongeveer twee keer over vier tellen op het bord gestaan. Ik vond het erg knap.

Na deze ervaring zijn we door het binnenland naar Tin Can Bay gereden. Het was een zeer leuke rit. We dachten dat we op een normale weg zouden rijden met stukje griffel weg. Niet dus, we waren waarschijnlijk een beetje verkeerd gereden. We zijn ongeveer vijf keer op zo'n weg terecht gekomen, en dat rijdt niet erg comfortabel met een camper. Maar we hebben het gered. Het was wel een hele mooie weg want we zijn dwars door de rainforrest van de great sandy national park gereden. Niet iets waar je snel terecht komt.

Na deze leuke rit hebben we een kleine camping gevonden, met zwembad. Aangezien we het allebei erg warm hebben zijn we daar maar eens ingedoken. En morgen kunnen we hier in de Tin Can Bay dolfijnen gaan voeren!!! Die leven hier in het wild en komen iedere morgen in deze baai om gevoerd te worden.

Ingrid

Wouw wat gaaf