Ronald-en-Jolanda.reismee.nl

Capricorn Hinterland

6 maart

Na vroeg op te zijn gestaan zijn we richting Emerald gereden. Weer hebben we ons op de afstanden verkeken. We dachten dat het ongeveer 8 uur rijden was, we hebben er langer over gedaan. Wel een mooie route door de Hinterlands van Queenslands. Onderweg komen we veel zogenaamde Road Trains tegen. Dit zijn vrachtwagens die mega-lang zijn met 3 opleggers achter de truck. Onderweg zijn we nog even gestopt bij de Blackhouse Table Mountains. We dachten dat we daar mooi konden lopen. Nou niet dus. Je moet daar een 4-wheel drive hebben om naar het begin van de tracks te komen. We hebben het een stukje met de camper geprobeerd maar zijn ook snel weer omgedraaid. Eigenlijk wel jammer want het schijnt daar heel mooi te zijn en je hebt daar muur schilderingen van de Aboriginals. Dan maar verder naar Emerald. En daar dachten we een één dag excursie te doen op het platteland. Schijnen we er al voorbij te zijn gereden en dat het ongeveer 150 km terug is. Heel misschien dat we dat morgen gaan doen en anders gaan we verder richting Clermond.

Miranda Raaijen

Heej Ronald en Jolanda, geweldig hoor om alles zo mee te kunnen lezen en kijken naar jullie prachtige foto's!! Dat is echt genieten. Veel plezier nog!!! veel liefs van Marco Miranda Iris en Lisa.

trudy

Hoi Ronald en Jolanda,wat genieten jullie toch.en wat zien jullie veel,en hele mooie foto s.En wat leuk en gaaf dat met de dolfijnen. ik wens jullie nog heel veel plezier .groetjes trudy

sabina

Hey broertje gefeliciteerd met je 31e verjaardag . Wat gaaf met die dolfijnen en wat een mooie foto's . wat een leuke camper hebben jullie. ik probeer woensdag tussen 10:30 / 11:00 Nederlandse tijd met jullie te skypen.
veel liefs Sabina Marcel +kids p.s F.c Twente heeft gewonnen van PSV met 6-2

ma pa en wampie

gefeliciteerd ronald enjolanda nog een fijne dag heeft jolanda al voor jou gezongen vast wel wat een geweldige verhalen en prachtige foto s nog heel veel leuke belevenissen en mooie kiekjes knuffel ma pa en wampie