Ronald-en-Jolanda.reismee.nl

Airlie beach

Vannacht zijn we helemaal lek geprikt door zandvliegjes. Echt niet normaal, bijna geen oog dicht gedaan en nu zien we er ook verschrikkelijk uit. Zitten helemaal onder de rode plekjes en jeuken!! Ronald is zelfs midden in de nacht onder de koude douche gaan staan.

Na het ontbijt zijn we in de camper gestapt om naar Airlie Beach te gaan. Dit is een leuk kustplaatje met veel barretjes en backpackers. Tevens is dit de plek om excursies te boeken naar de Whitsundays islands. Deze behoren tot een van de mooiste eilanden ter wereld. Onderweg zijn we gestopt bij een waterval. Bij deze waterval konden we zwemmen, dus hebben we een verfrissende duik genomen.

We waren op tijd aangekomen in Airlie Beach, dus mooi de tijd om een excursie te boeken voor de Withsunday eilanden. We hebben er veel gezien en morgen gaan we boeken voor een tour. Deze gaan we overmorgen doen.

Het is hier erg gezellig, we hebben nog bij een barretje gehangen waar ze Grolsch van het tab hadden.

We hebben voor vandaag geen tour geboekt dus dat word een rustige dag aan de Lagoon in Airlie Beach. We kunnen hier namelijk de zee niet in omdat dit het seizoen van de gevaarlijke kwallen. Dus dan maar in een zwembad met strand naast de zee, ziet er erg leuk uit.

Voor morgen hebben we een tour geboekt, we gaan met een Cessna vliegtuig over de Whitsundays. Zo zien we de eilanden op een andere manier. We wilde eerst een zeil tour doen met snorkelen, alleen die kon niet voor morgen. Die tour zou dan woensdag pas zijn en we moeten nog wel een stukje naar Cairns. We willen eigenlijk nog zoveel zien. Dus dit kwam allemaal iets beter uit.

Snorkelen gaan we wel in Cairns doen. Als we de camper over 10 dagen in moeten leveren hebben we nog 7 dagen in Cairns. Dus tijd zat om te snorkelen en duiken en natuurlijk de skydive voor Ronald. Hij kijkt er al erg naar uit.

We gaan zo eerst nog maar een biertje doen in een kroegje. Het is hier echt super gezellig met veel cafés en winkeltjes.

De Ridderhofjes

Hey luitjes,

Zoals altijd weer een hele leuke update met ik moet zeggen geweldige foto's. Ik vind het ook erg leuk dat ik af en toe even mag ouwehoeren op de What's App, want anders duurt het allemaal wel heeeeeeel erg lang.

Ronald mag zich dan misschien verheugen op de Skydive, maar ik ga morgen naar Gelschenkirchen om daar onze Twente te zien winnen en door te dringen naar de laatste 8 van Europa!!!! Nu zijn jullie natuurlijk jaloers..... Hahahahaha.....

Groetjes van Danny, Wilma en de twee hooligans in spé!

De Ridderhofjes

P.s. je moet even omdraaien met de camprt, want dit weekend is de formule 1 in Melbourne! Ik heb even gekeken op de routeplanner, en het is maar 3800 mijl van Cairnes...... Moet te doen zijn toch?