Ronald-en-Jolanda.reismee.nl

Townsville

Na een bak koffie en ontbijtje zijn we richting het vliegveld gereden waar vanuit onze vlucht met de Cessna boven de Whitsundays zal gaan plaatsvinden. Omdat onze vlucht pas om 12.45 uur gaat hebben we eerst nog in de omgeving rond gelopen om naar een uitkijkpunt te gaan. Alleen zijn we er nooit gekomen omdat er een groot obstakel was. Jolanda liep bijna met haar gezicht tegen een grote spin, die was zeker wel 10 cm. Hij zag er echt heel smerig uit. Er onderdoor kruipen zagen wij ook echt niet echt zitten. Dus toen zijn we maar terug gegaan naar de camper.

Na een paar lekkere kippetjes uit de pan zijn we richting het vliegveld gereden. Daar stond de Cessna, hier passen 6 personen in. Erg spannend allemaal omdat we allebei nog nooit in zo'n ding hebben gezeten. Het hobbelt wel veel erger dan in een groot vliegtuig. Ik mocht voorin zitten, als co piloot (-: Erg bijzonder om deze mooie eilanden van boven te bekijken.

Later op de dag zijn we richting Townsville gereden, ongeveer 4 uur rijden. Townsville is een grote plaats aan de kust. Vanuit hier nemen morgen de Ferry naar Megnetic island. Dit is een tropisch eiland met een matig klimaat. Ze hebben hier ong. 320 zonnige dagen per jaar en in de koudste maand n.l. juli is de gemiddelde temp. 25? C. Erg zwaar voor die Aussies hier. Hier kan Jolanda eindelijk haar hart ophalen want dit de beste plek van Australië om Kuala's in het wild te spotten.

Reacties

Reacties

Bert-Jan

He Ronald en Jolanda

Wat een mooie trip zijn jullie aan het maken .
De reis is pas begonnen en al zoveel meegemaakt.
ik blijf jullie volgen.
Geniet van de vrijheid.

herman (leering)

he luitjes een vriendelijke groet vanuit een luie bank in enschede.
het is hier nu halftien en erg donker ook is het lekker fris hier dus daarom ruilen!!
ziet er mooi uit hoor geweldige fotos geniet er maar van.
he jolanda ik mis het babbeltje wat we doen als ik de uuren boekjes bij je kom haalen.
mocht het nu zo weezen dat een van julie twee geen zin meer heeft kan je altijd bellen hoor ik ben graag de eerste reserve....
nou groetjes en hennig an drink er maar een van mij komt wel in orde groetjes hoi hoi.

sabina

Hey Ronald en Jo. wat een mooie foto's weer.
wat gaaf in dat vliegtuig ben wel een beetje jaloers hoor.Die eilanden zien er heel mooi uit zeg. Het was vandaag hier ook mooi weer (donderdag) ongeveer 16 graden met het zonnetje erbij.Ik wou zater of zondag ochtend (Nederlandse tyd) skypen als jullie het uitkomt we sms en nog wel even Veel liefs Sabina Marcel en kids

Erik

Hoi Jolanda en Ronald. Als ik jullie verhalen lees krijg ik zin om ook weer terug te gaan. Lekker weer en mooie trips. Veel plezier en geniet ervan.

G'day mate

Nicole

Heey Luitjes!
Ik liep weer eens een paar dagen achter met lezen.. maar ben weer bij... Bij het lezen van jullie verhalen.. kan ik me helemaal een beeld maken.. :) en de foto's helpen natuurlijk ook!
Jullie zijn al bijna weer een maand weg... oh tijd gaat zo hard... Mis jullie wel.. :)

Maar ik ga nog ff jullie foto's bekijken.. en dan helaas weer verder met werken :P

Liefs Nicole

Björn en Jerre Witteveen

We lezen en genieten mee vanuit Nederland ! We hopen dat jullie je onwijs vermaken en kijken uit naar verdere verslagen ! Geniet ervan ! p.s. Schitterende foto's , we worden jaloers hoor !

Wilma

Ha lieverds,

Wat hebben jullie weer veel leuke dingen meegemaakt en de foto's zijn prachtig!

Liefs Wilma

anton van leering enschede

hoi jolanda en ronald jullie genieten nog steeds van de tropen he oh ja jolanda ik mis het wel samen een stukje fietsen naar huis groetjes anton

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!