Ronald-en-Jolanda.reismee.nl

Sydney

Sydney

20 maart

Vanmorgen hebben de tassen gepakt en de camper schoon gemaakt. Klaar om de camper in te leveren. Denk dat ik de camper wel ga missen, het was echt een fijn ding.

Om de tijd te doden zijn we maar een klein stukje gaan lopen door mangroven en naar de mac (gratis wifi) gegaan om de eerste nacht in Sydney te boeken. En als je er dan toch bent...

Het inleveren van de camper ging heel voorspoedig en konden dan ook al snel naar het vliegveld. We zijn er om 14.00 uur en we vliegen om 16.30 uur, dus dat word een lange zit op het vliegveld. En....dan heeft het vliegtuig ook nog eens een half uur vertraging.

We hebben toch nog een klein beetje gezien van de Great Barrier Reef, het vliegtuig ging er overheen. Nu weet ik het helemaal zeker dat ik terug wil komen.

De 2e vlucht ging op tijd en we waren om half 11 geland. Gelukkig ook al een hostel geboekt, dus met de trein naar onze hostel en lekker naar bed!!

21 maart

Na 's morgens alle veren van de matras uit onze rug te hebben getrokken zijn we Sydney in gegaan. We hadden nog een paar dingen niet gezien en daar gaan we maar naartoe. Eindelijk na een natte periode weer de zon!!!

We zijn als eerste naar de Botanic Garden gegaan, en je hebt hier bomen waar hele grote vleermuizen in zitten. Je hoort ze en ruikt ze al van een afstand. Wat stinken die beesten. Daarna nog een beetje rondgehangen in deze tuin en toen zijn we naar de Harbour Bridge gelopen. De vorige keer zijn we er niet overheen geweest en dat hebben we vandaag gedaan. Ik weet niet hoe lang die is maar hij is erg lang en hoog!!

We hebben er een relaxed dagje van gemaakt. Als afsluiten zijn we nog maar eens een bietje gaan drinken bij een barretje. We hebben hier ons record geboekt: 18 dollar voor twee biertjes. Geen tweede ronde dus.