Ronald-en-Jolanda.reismee.nl

Ko Samui

Ko Samui

31 maart

Voor Ronald was de nacht niet zo goed, hij had veel last van het licht en geluid. Hij heeft dus weinig geslapen. De trein heeft 2 uur vertraging en komen rond 9 uur aan op het station. Daarna worden we naar een bus geloodst en gaan richting de ferry om naar het eiland Ko Samui te gaan. De boottocht duurt al met al ook nog eens zo'n 2 uur. En komen 's middags aan op het eiland. We gaan met een lokale bus naar ons hotel Silver Beach Resort. Het is een leuk hotel met uitzicht op zee. We zitten in een bungelow met 3 kamers. Het is hier alleen erg rustig en moeten wel een paar minuten op de scooter naar Lamai, het eerst volgende plaatsje. Eerst zijn we op het privé strand gaan liggen en zijn in slaap gevallen. Daarna zijn we op zoek gegaan om ergens een scooter te huren voor een paar dagen. Op onze weg naar Lamai komen we een leuk restaurant tegen waar ze pizza's hebben en natuurlijk gaan we daar voor. Niet dat het Thaise eten niet lekker is, maar af en toe heb je toch echt zin in wat anders want iedere dag twee keer Thais eten komt je ook wel een keer de neusgaten uit. 's Avonds nog door Lamai gelopen en hebben ff gepoold. Eenmaal terug bij het hotel is hier echt helemaal niets te doen. Het is 9 uur 's avonds en het is echt helemaal uitgestorven. Gelukkig hebben we een paar blikjes bier meegenomen en zijn op het stand gaan zitten. We hadden nog gezelschap van een zwerfhond die niet meer bij ons weg wilde gaan.

Marieke

Weer mooie verhalen, altijd leuk om ze door te lezen. Nog heel erg veel plezier!!! En ik wacht weer op de volgende verhalen hahahah Have fun

Nic & Lisette

Hey ontzettende padvinders..

wie gehts? Mooie verhalen en vooral de foto's.. helemaal de foto van het skydiven en die met de handdoek op je hoofd trekt volle zalen.. geniet er nog even van jullie zijn helaas al op de helft

gr nic, lisette en quinn