Luang Prabang

17 april

Pak Ou caves

Vanmorgen zijn we weer op de motor gesprongen om naar de Pak Ou Caves te gaan. Dit is een grot die met een boot te bereiken is en hier staan allemaal kleine boeddah beelden in. Het is een fantastische weg naar de grot toe. Eerst rijden we over een verharde weg, die niet helemaal vrij is van gaten in de weg en het laatste stuk moeten we over een onverharde weg. We rijden door kleine dorpjes. De omgeving is echt geweldig met bergen met steile rotswanden. Eenmaal aangekomen moeten we het dorpje door naar het water om daar een boot te pakken naar de grotten. De grot is uit duizenden. Als je er één hebt gezien..... Verderop kunnen we ook nog naar een andere grot, maar omdat het zo warm is en Ronald zich niet zo goed voelt gaan we weer terug. We komen aan en hangen wat rond in het hotel. 's Avonds gaat het iets beter met Ronald en gaan we naar night market. Het is een leuke markt om geld uit te geven, het kost hier geen drol. We hebben wat T-shirtjes gekocht en jurkje.